Saturday 7 June 2014

Kuasa Doa, Kuasa Percaya

Teks : Nor Adilah Ahmad Shokori

Saya bawa duit cukup-cukup untuk beli barang dapur. Kebetulan hari tu banyak buah-buhan segar yang baru sampai. 

Rasa macam nak borong semua. Tapi nak buat macam mana, duit di tangan masa tu tak cukup.

Saya berdoa dalam hati. Saya teringin buah-buah tu tapi sekarang ni duit di tangan tak cukup. Saya percaya Allah akan bagi kat saya. Cuma saya tak tahu dengan cara yang bagaimana.

Beberapa hari lepas tu, ada tetamu singgah di rumah kerana ada sedikit urusan. Tak kenal rapat pun.

Terkedu saya bila nampak tiga plastik penuh buah diberikan kepada saya. Semua jenis buah yang saya tengok dan teringin nak beli tempoh hari ada dalam plastik tu.

Subhanallah. Alhamdulillah. Allahu akbar.

Dalam berdoa nyatakan dengan jelas dan terperinci apa yang kita nak. Jangan fikir bagaimana Allah nak makbulkan kerana kadang-kadang Allah berikan dengan cara yang kita langsung tak mampu untuk difikirkan.

Wallahu'alam.


-------------------------- 

Akademi Bekerja Di Rumah menawarkan kelas berikut untuk mereka yang mahu mula bisnes secara online :

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog fanpage, mula bisnes
3. Kelas penulisan kreatif
4. Kelas penulisan ebook pertama
5. Kelas borong telekung solat
6. Kelas akaun online dan offline
7. Pendaftaran Pengurus Online.
8. Projek duit raya
9. Kelas beriklan di mudah.my
10. Kelas bisnes makanan sunnah

Servis yang ditawarkan:
1) Beriklan di soho directory
2) Tempahan blog peribadi /bisnes
Bagi yang sedang mencari peluang untuk mula mencari pendapatan secara sambilan atau sepenuh masa. Boleh pilih mana-mana kelas untuk sertai akademi. Kami beri bimbingan dan tunjuk ajar cara untuk mula.
Bagi yang belum ada produk kami sudah sediakan produk. Hanya perlu pilih yang mana mahu.
Hubungi saya untuk pendaftaran:
Facebook : Nor Adilah
Email       : noradilah.ahmadshokori@gmail.com
SMS        : 016 - 4614541


No comments:

Post a Comment


Copyright to NOR ADILAH
Designed by UMIESUEstudio 2015